Japonia aliatuen aurrean errenditu zela hamar urte igaro direnean, bost pertsona harategi bateko sotora jaitsiko dira. Sotoa babesleku antiaereoa izan zen gerra garaian. Kontrabandoko morfina karga bat lurpetik ateratzeko bildu dira hura lurperatu zuen gizonaren alargun ankerra, txinatar jatetxe baten jabea, gangster bat, botikari bat eta institutu irakasle bat.