Takeo kartzelan egon da, Handa, yakuza etsai bateko kidea erasotzeagatik. Handik irtetean egin nahi duen azken gauza duela gutxi hil den aitaren postua hartzea da, Asahina klaneko buru gisa. Takeo eta anaia Aikawa-ren ideia neska ezkongai batekin maitemintzea eta yakuza betirako uztea izango da. Baina irteera hori aurreikusitakoa baino zailagoa egingo zaie klan arerioak mendekua hartzea erabakiko baitu.