Shin, Osakako hanpako bi banda etsaietako baten buruzagia, Ohama-ren eremuan sartzen saiatuko da. Banda etengabe mugituko da Ohamak haiek aurkitu eta akabatuko dituen beldurrez. Takeshi etorri berri da eta banda uzteko bidearen bila ari da, edo behintzat, gauza on bat egiteko aukeraren bila, nahiz eta txikia izan. Ulertezina bada ere, Shinen onespena izango du, eta hori izango da haren galbidea.