Gangster batek Ameriketako Estatu Batuetako kuartel bateko ordainsariak lapurtu nahi ditu, eta horretarako, zaputz talde bat bilduko du: Koreako immigrante bat, Ipar Ameriketako soldadu beltz bat eta ilehori ninfomano bat, beste batzuen artean. Arazoa da antzeko beste banda batek ere harrapakin berean jarri dituela begiak, eta horrek, hainbat heriotza eta traizio eragingo ditu.