Kinta-k pobreziaren espiralean harrapatuta ikusten du bere burua eta horri aurre egiteko tokiko yakuza bandan sartzea erabakiko du. Zuhurkeriak jota drogarekin trafikatuko du, proxeneta bilakatuko da eta xantaia sistematikoa egingo du. Egun batez, bandako buruaren txerriak zaintzea eskainiko diote. Txerriek inguruko base militar amerikarrak botatzen dituen hondarrak jaten dituzte. Kintaren neskalagunak bere bizitza zuzendu dezan eta egonkortu dadin eskatuko dio, baina hark ez dio etorkizunik ikusiko horri.