Teiko, gazte ezkonberriak, agur esango dio Kenichi bere senarrari Tokioko geltoki batean. Kenichi Kanazawa-ra doa negozio bat ixtera eta abenduaren 12an itzuliko dela zin egin du. Baina egun hori iristean ez dago Kenichiren berririk. Teikok duen arrasto bakarra bere senarraren gauzen artean aurkitutako bi postal arraro dira. Kenichiren nagusiek senarra bilatzen laguntzeko Kanazawara gonbidatzen dutenean, Teiko misterio korapilatsu batean murgilduko da.