Gondo-k, etxera iristean, familiari jakinaraziko dio lan egiten duen enpresa erosi nahi duela; baina gau horretan bertan telefono dei bat jasoko du. Norbaitek bere semea bahitu duela dio eta diru-kopuru handi bat eskatzen du. Hala ere, bahitzailea nahastu egin da eta gidariaren semea hartu du, baina horrek ez du ezer aldatuko, erreskatea eskatzen jarraituko baitu haurraren biziaren truke. Gondok erabaki latza hartu beharko du: bere dirua gorde eta enpresa erosi, edo haurra salbatu eta porrot egin.