Gizon baten jarrera bortitzak Tokioko yakuzako banda bateko buruzagiaren arreta erakarriko du, eta berehala sartuko du bertan. Iritsi berria banda arerio batekin hasiko da harremanetan laster, eta bi banden arteko gerra eragingo du. Kide berriaren arrazoiak azaleratzen diren heinean ikusiko da istorioaren hasieran gertatu den polizia baten heriotzarekin dutela zerikusia.