Muraki, erailketagatik kartzelan egon den tipo gogorra da eta atera berri da. Joko etxe batean Saeko ezagutuko du, bizi estilo arriskutsuak erakartzen duen emakume misteriotsua. Maitasunak Tokioko auzorik baztertuenetara eramango ditu sikarioz, drogaz eta erailketaz beteriko bide batetik.