Abashiri-ko kartzela Japoniako lekurik hotzenean dago. Bi gizon bilurrak ipinita doaz. Bata, nekazari bizitza pobrea atzean uzten saiatu zen yakuza banda batean sartuz. Bestea, auzo baztertuenetatik dator eta bost delitu ditu dagoeneko bizkar gainean. Elkar gorroto duten arren, biek batera egingo diote aurre ihesaldi arriskutsu bati. Bilurrek elkar lotuta dituzten bitartean haien atzetik daudenek botatzen dizkieten tiroak entzun daitezke.