Bigarren Mundu Gerraren ondoren, Gennosuke-k, Kamizu taldearen buruzagia, estraperloan jarraitzen du aire zabalean duen legezko merkatuan saltzeaz gain. Hala ere, Iwasa-k eta haren bandak, egoera nahaspilatsuaz baliatuta, Ameriketako Estatu Batuetako militarren salgaiak eskuratuko dituzte eta merkatu beltzaren jabe egingo dira. Iwasak Gennosuke hil dezaten aginduko du, baina hark, hil baino lehen, Shinji izendatuko du ondorengo gisa eta mendekurik hartuko ez duela zin eginaraziko dio. Shinjik, saiatzen den arren, azkenean ez du bere hitza beteko.