Gazte moldegabe eta oldarkorrez osaturiko talde bat yakuzan sartzeko prestatu gabe dago oraindik, baina bere kabuz garrantzi txikiko hainbat delitu antolatu eta gauzatuko ditu. Taldeko gazteenari -institutuko ikaslea da eta arrakasta handia du emakumeekin- yakuza bat hurbilduko zaio eta haientzat espioi lanak egin ditzan eskatuko dio.