Banda batek soldatapeko hiltzailea kontratatuko du etsaien taldeko buruzagi bat akabatzeko. Hiltzaileak bere lana egin ondoren lagunarekin alde egingo du. Hegazkinean egin nahi dute ihes, baina igo baino lehen, banda arerioko kideekin topo egingo dute. Ozta-ozta alde egin ondoren Yokohamako errepideko hotel batean bukatuko dute. Herrialdetik aterako dituen barku txartela lortuko dute, baina abiatu baino lehentxeago berriz ere etsaiei egin beharko diete aurre.