Tokioko barruti batean jokoa kontrolatzen duen klaneko oyabuna (yakuza buruzagia) bat-batean hil da eta haren jarraitzaileek ondorengoa nor izango den erabaki behar dute. Mafiosoek Nakai aukeratuko dute, gizon zuzen eta leiala, baina hark ez du izendapena onartuko, hildako oyabunaren zuzeneko dizipulua ez dela esanez, eta gainera, buruzagia oinordetza-lerroko hurrengo kidea izan dadin proposatuko du; kartzelan dagoen Matsuda, alegia.