Hiro Nemuro, langile soil bat, etxetik atera da dokumentu batzuk entregatzera. Paperak heltzeko klipa ahaztu duenez etxera itzuliko da, emaztearekin hitz egingo du eta berriz aterako da, oraingoan, betiko. Emazteak detektibe bat kontratatuko du senarra bilatzeko. Ikerketak aurrera egiten duen heinean detektibearen bizitzak bilatzen duen gizonaren bizitzaren antza gero eta handiagoa hartuko du.