Kyushu irlako gizon bat Tokiora joango da bere semearen hiltzaileak bilatzera. Semea bizi zen Shinjuku auzoko etxera joko du, baina han dagoen gazteak ez dio informaziorik emango, ezta semearen neska-lagun ohiak ere, hiltzaile taldeak bortxatu ondoren traumatizatuta baitago. Azkenik, gaizkileen buruzagiak Shinjuku Mad izena duela jakingo du, baita ustezko iraultzailea eta motorzale talde baten liderra dela ere, eta semea traizioa egiteagatik eta poliziarentzat espioi gisa lan egiteagatik hil zuela.