Istorioaren oinarria Kaleko Katuak izeneko emakumeen bandaren eta mutilen Arranoak taldearen arteko lehia da. Emakumeen taldeko buruzagiak Mako izena du eta mutilenak Baron. Kaleko Katuetako kide batek Arranoetako baten intsinuazioak ukatzen dituenean, bere mutil-lagun erdi beltza, Ichiro, nahiago duelako, Baronen gogora etorriko da mestizo talde batek bere arreba bortxatu zuela, eta Arranoak hiriko mestizoak jazartzera bultzatuko ditu.