Istorioa Meiji aldiaren amaieran kokatzen da, Tokioko Yanagibashi auzo ezagunean. Tsuruji izeneko geisha ospetsua oso trebea da tea zerbitzatzen, baita borrokan ere, eta duela gutxi erail duten aita Kashimasa-ren lekua hartu du suhiltzaileen lider gisa, Shinzo ez baitago postu hori betetzeko. Shinzo Tsurujiren senargaia izan zen garai batean, eta gainera, Ni familiako buruzagiaren semea da. Baina haren aitak, Kichigoro, semeaz arnegatuko du, ez baitu onartzen hura yakuzako kide izatea.