Shozo Hirono-k hilketak egiten ditu Hiroshimako kaleetan, gerraosteko giro kaotikoaz baliatuta, eta oraindik ere yakuza kodean sinesten du. Gangster etsai bati tiro egin ondoren kartzelan sartuko dute, eta bertan, Wakasuji ezagutuko du. Lagun berriarekin anaitasun itun bat egingo du baina ezarrita dagoen zeremonia jarraitu gabe: ituna ixteko sakea edan beharrean beren odola edango dute. Wakasuji-k sabela ebakiko du seppuku estilora ospitalera eraman dezaten.