Ishikawa, gizon moldegabea da eta atzetik ditu bere mafia taldea eta polizia. Haren babes bakarra prostituta bat da. Ishikawak bortxatu egin duen arren emakumea harekin maiteminduko da. Maitalea tuberkulosiak jota hiltzen denean Ishikawa bere oyabunarengana (mafiako buruzagia) joango da diru eske. Buruzagiak ezezkoa emango dio eta Ishikawak hildakoaren hezurrak txikituko ditu oyabunak baiezkoa eman arte.