Sahei Inugami, Inugami klanaren buruzagi boteretsua, bere luxuzko etxean hil da 81 urterekin. Gaztea zenean apaiz xintoista batek ezinbestean heriotzara eramango zuen pobreziatik atera zuen. Nolanahi ere, Saheik hil ondoren apaizarekiko duen esker oneko zorrak madarikazio izugarria ekarriko du, hainbat hilketa beldurgarri eta arraro eraginez. Bitartean, Inugami familiako kideak hildakoaren ondasunengatiko borroka etsiari ekingo diote.