Makoto, bigarren hezkuntzako zientzia irakasle bakartiak denbora luzea darama bonba atomikoa egin nahian. Autobus baten bahiketatik bizirik irten ondoren, Makotok, gogoa berotuta, plutonioa lapurtuko du eta bonba egiten hasiko da. Bonba esku artean duenean xantaia egingo die agintariei huskeriekin, esaterako, beisbol partidak iragarkirik gabe bota ditzatela aginduz.