Polizia bat hil eta haren pistolarekin hurrengo krimena gauzatuko dute. Kashiwagi detektibeari egokituko zaio kasua ikertzea, eta iritsi zaion informazioaren arabera, hilketa horien egilea "hildako bat bailitzan ibiltzen da". Kashiwagi Date izeneko tipo batengana iritsiko da. Gizona Vietnameko gerran izan zen korrespontsal gisa; han, infernua ezagutu zuen eta zerbait hautsi zitzaion buru barruan.