Azuma detektibeak jokatzeko arau moral guztiak hautsiko ditu yakuzak bere arreba bahitu eta lankidea eta lagun mina, Iwaki, erail ondoren. Azumak indarkeriaz jokatuko du zeinahi egoeratan eta zerbait lortzeko baliagarri zaion edozer sistema erabiliko du, nahiz eta ez izan etikoki onargarria.