Hai Ting jolas-etxe bateko zerbitzaria da eta Maiku detektibea kontratatuko du bere anaia bila dezan. Anaia Japoniara iritsi bezain laster desagertu zen, duela urte bete. Ikertzen ari dela Maikuk zera jakingo du, Taiwaneko eta Hong Kongeko mafiek lurralde gerra bat dutela prestatuta Japonian, eta Hai Tingen anaia Hong Kongeko mafiako kide dela. Maiku bi anaiak elkartzen saiatuko da eta azkenean banden arteko gatazkan sartuta amaituko du.