Bandai dantzaleku baten jabea da. Negozioa ez doakio oso ondo, eta gainera, tokiko yakuzari dirua zor dio eta ez daki nondik atera. Konponbide bakarra gangsterrei beraiei lapurtzea da, eta horretarako, talde bat osatuko du krisi ekonomikoaren eraginak jasan dituzten beste batzuekin. Lapurreta gaizki aterako da eta yakuzak egileak bilatzeari ekingo dio, horretarako, soldatapeko hiltzaileak kontratatuz.