Noriyuki Kunihiro, yakuzako kidea, kartzelan egon da hilketa bikoitza egiteagatik, eta atera berri da. Haren kide ohiek beraiekin itzul dadin nahi dute, baina Noriyukik nahiago du eraikuntzan lan egin. Azkenean, Naoto, bere lagunak, Myojin klaneko gidaria izateko proposamena onar dezan konbentzituko du. Yakuzaren beste talde bati eginiko bisitaldian Myojinekoei ez diete alde egiten utziko, eta Noriyukik haiek erreskatatzera joan beharko du.