Yuuji yakuzako kidea da eta Taipeira alde egin behar izan du; eta gainera, bere bizitza are gehiago nahastuko da bere kargura haur mutua uzten dutenean. Aspaldi haren bikotea izan zen emakume bat Yuujiren etxera joango da eta hantxe utziko du haurra, haren semea dela esanez. Laster, Yuujiren biktimatako baten anaia mendekua hartzeko asmoarekin azalduko da eta prezioa jarriko dio haren buruari.