Goda adin ertaineko gizona da; egun batean, etxera iristean, berarekin aspalditik bizi den emakumeak bere buruaz beste egin duela ikusiko du. Goda lur jota geratuko da, eta alkohola edateari ekingo dio, ezin baitu ulertu zergatik egin duen bikoteak bere buruaz beste. Bidean, Chisato-rekin gurutzatuko da, Goda eraso eta joko duen talde bateko emakume drogazalea. Orduz geroztik, Godaren nahi bakarra su-arma bat lortu eta mendekua hartzea izango da.