Nijima astrofisika irakaslea da, eta arrazoi ilun batek bultzatuta, Miyashita izeneko mafioso erdi ero bati alaba bortxatu eta bortizki hil dutenak bilatzen lagunduko dio. Miyashitaren lagun batzuk bahitu eta urrun dagoen biltegi batera eramango dituzte, bertan, tortura bidez, egindakoa aitor dezaten. Hildakoen kopuruak gora egiten duen heinean, argi geratuko da Miyashita eta haren taldea snuff movien ekoizpenean sartuta daudela.