Yakuza batek aitortuko du Asahi Central Bank, finantza-erakunde garrantzitsua, mafiari ordaintzen aritu dela hainbat urtez. Hiroshi Kitano, bankuko erdi-mailako kargu batek, eta beste hiru lankidek presidente berri bat izenda dezan eskatuko diote zuzendaritza batzordeari, behar diren aldaketak egin ditzan. Dena dela, haien ahaleginek ez dute ezertarako balioko yakuzak eta bankuko buruetako batzuek ez baitiote uko egin nahi urrezko arrautzen oiloari.