1918ko urria. Gerra Handiaren mehatxua Argonneko basoetara iritsiko da eta Cher Ami eta haren lagun inuzente eta zoriontsuek baserrian daramaten bizitza lasaiak mehatxupean jarriko ditu. Bizkar gainean erantzukizun handia dutela aintzat hartuta, uso ar baldarrak mezulari trebe bilakatuko dira, eta beren ausardia eta kemenarekin amerikar soldaduz osaturiko batailoi bateko kideen biziak salbatzen saiatuko dira. Benetako istorio batean oinarrituriko abentura dibertigarri eta argia; batez ere familiei zuzendurikoa.