Familiarekin ikusteko abentura filma da eta Lepel izeneko 9 urteko mutikoari buruzko istorioa kontatzen digu. Haren gurasoak globoan bidaiatzen ari zirela modu misteriotsuan desagertu ondoren, amona Koppenol-ekin bizi da, baina hark zerbitzari gisa erabiltzen du. Egun batean amonarekin merkataritza-gune handi batera joango da eta bertan arropa artean ezkutatuta bizi den neskatoarekin egingo du topo. Lepelek neskatxarekin bizitzea erabakiko du eta Max-ek, merkataritza-guneko langileak, bere helburua lortzen lagunduko dio. Hortik aurrera abentura zoragarri bat hasiko da eta Lepelek ez du inoiz gurasoak aurkitzeko itxaropena galduko.