Kongoko Errepublikan hitz egiten den lingala hizkuntzan "Motema na ngai" hitzek "Nire bihotza" esan nahi dute. Hizkera poetikoan maitaleek elkarri esaten dizkioten hitz samurrak adierazteko erabiltzen da. Eta itzulpen askea eginez gero "Maite zaitut!" dela esango genuke, edo "Ene maitea!". Dokumental honen zuzendariari, Juan Miguel Gutiérrez, hitz horiek ateratzen zaizkio Afrikarekin pentsatzen duen bakoitzean.