Txikiren bizitzaren bitartez frankismoaren azken fusilamenduen historian murgilduko gara. Haren bizitza, historia, lagunak eta askatasun-ametsen berri izango dugu. Beste batzuek oroimena ahanzturaren hobi komunean lurperatzen duten bitartean, Txikiren senideek, lagunek, lankideek eta harekin frankismoaren aurkako militantzian aritu zirenek diktaduraren amaierari buruz eta beren oroitzapenei buruz hitz egingo digute.