Negualdia hurbil dago. Fabrika bateko elurretarako kateak paketatzeko atalean eskaerak pilatzen hasi dira. Javier da arduraduna eta errefortzuak eskatu ditu. Jairo beste atal batetik ekarri dute. Ángela eta Karmentxu aldi baterako lana eskaintzen duen enpresa batetik datoz. Konturatu gabe, Ángela laneko arauak hausten hasiko da, eta pixkanaka, arau horiek aldatu egingo dira. Lana jolas bilakatuko da, eta nabe hotz eta grisa jolastokia izango da.