Ustekabean iraganera bidaiatu eta bere buruarekin aurkituko den gizona. Basoaren erdian biluzik dagoen neska. Aurpegia arrosa koloreko bendaz estalia duen tipo arraroa. Mendixka baten gainean eraikitako mantsio aztoragarria. Puzzle inprobisatu honetan, beldurrak, dramak eta suspenseak krimen imajinaezin batera eramango gaituzte. Nor da hiltzailea? Nor da biktima?