Rio de Janeiron, udako igande batez, bost kakahuete saltzaileren inguruan garatzen diren hainbat istorio. Hiriko punturik ikusgarrienetatik banatzen dira, beren produktua saltzeko merkatu onenaren bila. Toki bakoitzean -Copacabana, Pão de Açucar, Corcovado, Quinta de Boa Vista eta Maracanã- bertako biztanleen bizitzaren atal tipiko bat garatuko da.