Norbaitek ematen dion informazio misteriotsuari esker Daniel Plainview bakartiak petroliozko itsaso bat aurkituko du lurpean Mendebaldeko herrixka batean, eta semea (H.W.) hartuta Little Bostonera abiatuko da zortearen bila. Dibertimendu bakartzat Eli Sunday artzain karismatikoaren eliza mendekostista duen herri ziztrin horretan Plainview eta H.W.-k beren bizitzako kolpea emango dute. Baina, petrolioak gero eta gehiago aberasten dituen heinean, gatazkak ugaritu eta agerian geratuko dira. Ustelkeriak, gezurrak eta petrolio kantitate izugarriek arriskuan jarriko dituzte giza balioak, hau da, maitasuna, itxaropena, elkartasuna, konfiantza, anbizioa, baita aitaren eta semearen arteko harremana ere.