Orejón kriminal bortitzak agorafobia dauka eta Cali (Kolonbia) erdialdean bizi da luxuzko apartamentu batean, teleskopioz inguratuta. Haren semebitxia hiltzen dutenean sazerdotesa budu batengana joko du hiltzaileari, Eusebio, sorginkeria eginez besoetakoaren heriotza mendekatzeko. Bestalde, Orejónek Víctor kontratatuko du biki iheskor batzuei dirua ken diezaien. Víctorrek, ordea, kriminalen munduko legerik sakratuena haustea erabakiko du eta berarentzat gordeko du dirua. Víctorrek eta Eusebiok erdialdeko hotel bateko gelan egingo dute topo lehenengo aldiz; jarraibideak emango dizkien dei bat jaso behar dute han. Bietako inork ez daki zein den hurrengo urratsa?