Sleep Dealer etorkizunean giroturiko filma da. Etorkizun horretan mugak itxita daude eta langileek sare informatiko global batera konektatzen dituzte beren nerbio-sistemak, haren bitartez beren lana egiten duten robotak kontrolatzeko. Memo Cruz gurasoekin bizi da Santa Ana del Ríon, hautsez beteriko Oaxacako leku urrun batean. Teknologia maite du eta haren ametsa herria utzi eta iparraldeko hiri handietan dauden goi-teknologiako enpresa batean lana lortzea da. Berak eginiko irrati baten bitartez, nahi gabe, komunikazio batzuk atzemango ditu eta susmagarri bilakatuko da. Urrutiko kontrolaren bitartez bonbardatu egingo dute Memoren etxea eta alde egin beharko du. Tijuanarako bidean Memok Luz ezagutuko du, mundua aldatu nahi duen kazetaria; elkarrekin teknologia gaindituko duen lotura ezartzen saiatuko dira.