Beto Mexiko Hiriko etxe baten zaindaria da duela zenbait urte. Azken urteetako bakardadeak, eta lanaren errutinak eta monotoniak, askoren iritziz itogarria den bizitza batean gero eta harrapatuago daukate Beto; alabaina, berari, kanpoko mundu mehatxatzaileak ematen ez dion segurtasuna eta egonkortasuna ematen dio. Laster etxea saldu egingo dela jakiten duenean, Betok dilema bat izango du, kanpora irten eta bizitzen ausartu, edo bere konfinamenduan jarraitzeko bidea bilatu.