Diego bere arreba Andrearekin dago maiteminduta eta horrek eragiten dion erruari eta plazerari aurre egin behar dio. Andreak ordea, beste gauza batzuetan ematen du denbora: berak ere badu zer ezkutatu. Agustín, anaia-arreben aitak, neskalagun berria, Elisa, etxera ekarri du. Elisa aita baino hogei urte gazteagoa da eta maila sozial eta ekonomiko apalago batetik dator. Elisak azkar ikasi beharko du gizarte maila berrian sartu nahi badu, hori izan baita bere betiko desioa. Peruko gizarte maila altuaren mekanismo zurrunetan harrapatuta dagoen familia bat. Gainbeherari, hipokresiari eta konformismoari buruzko kronika, ingurune fribolo eta hermetiko batean kokatuta. Pertsonaiek jainkoak bailiran jokatuko dute, arauen, moralaren eta sinesgarria den gauza ororen gainetik.