Julia bere apartamentuan esnatuko da alboan, odolez estalita, Ramiro eta Nahuel-en gorpuak dituela. Ramiro bizirik dago oraindik. Biak izan dira, batera, baina ezkutuan, Juliaren maitaleak, eta bietako batek haurdun utzi du. Julia emakumeentzako espetxe batera bidaliko dute haurrak dituzten edo haurdun dauden beste emakume batzuekin eta hantxe igaroko ditu lehenengo egunak; zurtuta, baztertuta. Gorroto du haurra baldintza horietan izatea. Semea jaioko da. Haur bat kartzelan heztea zaila da. Bere borondatearen aurka gertatu zen guztia. Baina Juliak gero eta argiago dauka bere semea dela geratzen zaion gauza on bakarra. Ramiro bisitatzera joango da gizonentzako espetxera. Krimenaren gauean gertaturikoa nahasgarria iruditzen zaie oraindik, baita batak besteagatik sentitzen duena ere.