Chiapaseko La Esperanza de San Pedro komunitatean, zapatisten borrokaren erdian, komunitateko kide bat, Sonia, ezkondu egingo da. Ezkonsaria, dagoeneko, emana da -behi bat- eta hitz egin dute senargaiaren familiarekin? Baina Sonia beste batekin dago maiteminduta: matxinatu bat. Orain EZLNak arazo bat dauka eta komunitate osoarekin konpondu beharko du bertako kideen ahotsa entzun eta errespeta dadin, eta inposaketaren gainetik bihotzak garai dezan.