Sergiok, kulturadun kubatar burgesa, ez du bere familiarekin Estatu Batuetara erbestera joan nahi. Bere ideologia ahulak gizartean gertatzen ari diren mugimenduen ikusle soil bilakatu du, bere aurreko mundua galduta eta iraultza prozesu berrian sartu ezinik.