Txileko Santiago, 1978. Pinocheten diktaduraren garaiko errealitate sozialaren erdian Raúl Peraltak, berrogeita hamar urteak beteak dituen gizonak, obsesio bat du: Tony Manero imitatzea -John Travoltak Larunbat gaueko sukarra filmean egiten duen pertsonaia-. Bere idoloaren itxura bera hartzeko grinak eta Tony Maneroren imitatzaileen telebistako lehiaketa batean show businesseko izarra izateko nahiak, hainbat krimen eta lapurreta gauzatzera eramango dute Raúl.