Poldo, Argentinako Pampako nekazari batek Pichón-ekin duen harremana guztiz hautsiko du; hark, Nati bere alabatxo mutua iraindu duela sentitzen duelako. Gainera, emazteari ere debekatu egingo dio Pichón ikustea, ez baitu susmatu ere egiten bien artean harreman kartsua dagoela. Natik badaki zer gertatzen den, baita haren lagun bakarrak ere, Pichónen semeak. Egoera muturrera iritsiko da Poldok Natiren marrazki batzuk aurkitzen dituenean. Natik ikusi duena baino ez du marraztu, baina Poldok zerbait askoz ere okerragoa gertatu dela uste du. Orduan, ezerk ezingo du Pichónen aurka hartu nahi duen mendekua geldiarazi. Nolanahi ere, gertakizunek ezusteko bira emango dute, eta amorruaren leherketari inor kanpoan utziko ez duen tragedia askoz ere handiago batek jarraituko dio.