Mara 18 taldeari buruzko dokumentala da hau, eta aldi berean, haren etsai sutsua den Mara Salvatruchari buruzkoa. Biak, Los Angelesen sorturiko ereduetan oinarrituriko taldeak dira eta izua eragiten duten El Salvadorren. Mundu globalizatuan sorturiko gaur egungo imajinagintzari buruzko istorio zehatza da, eta antolaturiko krimenaren jatorria izan daitekeena deskribatzen digu.