Adineko emakume bat hilda agertuko da Oxford kanpoaldean duen etxeko egongelan. Emakumearen gorpua, inoiz elkar ikusi ez duten bi gizonek aurkituko dute: Arthur Seldom, logika irakasle ospetsua, eta Martin, irakasle ospetsuak tesia zuzen diezaion unibertsitatera iritsi berri den ikasle amerikar gaztea. Emakumearen hilketaren ondoren beste batzuk etorriko dira eta denek izango dituzte hainbat puntu komunean. Ia hauteman ezin diren krimenak dira, heriotza naturalak izan zitezkeenak, baina kasu guztietan mezu bat dator haiekin: irudi bat da, ikur ezberdin bat kasu bakoitzean, eta denek batera protagonistek argitu beharreko segida logikoa osatzen dute. Segida aurkitzeko bidean protagonisten uste matematikoak zalantzan jarriko dira, baita irakasleak eta ikasleak mundua ulertzeko duten modua ere. Ezagut al dezakegu errealitatea? Jakin al dezakegu egia?